Tamline Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Har kjøpt møllkuler for legge sammen med klærne oppå mørkloftet. Noen som har brukt dette? Hva skal jeg legge møllkulene i sammen med klærne? Jeg pakker i plastkasser, bør jeg legge klærne i poser også, eller kan de bare legges rett i boksen? Er møllkuler egentlig nødvendig?
mamma mitt Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg ville pakket klerne inn i plastikkposer rene og pene (flekker på ullklær lager oftere hull en møll). Så kan du legge et par møllkuler opp i plastboksen sammen med posene med ullklær. Jeg jobber på en av norges største ullprodusenter, har fagbrev i garnfremstilling. Jeg bruker ikke møllkuler enda jeg har ca 50 ulike ullgensere / strikkesett til ungene. Kanskje jeg burde.... nå kommer vel møllen til meg:o) Når du tar de frem igjen plaggene må plaggene plaggene vaskes / renses naftalinen i møllkulene er skadelig og ikke bra for oss. Tror ikke den vil gjøre så stor skade hvis du først pakker plaggene inn i plastikk. Lykke til da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå