mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 hei! Er innimellom plaget av at magen er så øm. I går kveld var det vondt å bevege seg, måtte ha varmeflaske på magen når jeg la meg. Er spesielt vondt å bøye meg slik at det blir press på magen. Noen som vet om det kan være livmoren som vokser og og strekker seg? Har forliggende morkake som skal flytte på seg, kanskje er det det at den blir dradd i som gjør at jeg blir øm? I tillegg holdt lille gullet på i hele går med spark og bevegelser på steder som var ubehagelige, alt foregikk liksom nedover i bekkenet... når ho sparker oppover mot navlen er det ikke ubehagelig i det hele tatt. Vet ikke om jeg har klart å forklare meg tydelig nok, men kanskje noen forstår hva jeg mener? Jeg tror ikke det er kynnere... men hvem vet...
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 jeg har også vært veldig øm i magen -støl og øm om hverandre- og de siste dagene har jeg måttet være skikkelig forsiktig når jeg bøyer eller reiser meg, for det kjennes ut som jeg får muskelstrekk eller noe. Sikkelig ekkelt. De strekk-følelsene er utenpå, men øm- og stølheten er innvendig...hmm...har vært gravid før, men kjennes ut som om dette er førstegang, for det er helt ulikt denne gangen. Beklager at jeg ikke var til mer hjelp, men kanskje noen andre vet?? Anyone..hehe...
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 dytter litt på denne da det er mer liv her inne på kveldstid
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 jeg har det også sånn.Og så blir jeg så kvalm når det sparker og av å bøye meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå