Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Når jeg vasket meg til morgen i dag så føltes jeg hoven utvendig nedentil. Sjekket med speil og synes leppene virker hovne og større. Noen som har opplevdt liknende? Er i 32. uke
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jepp... Var så hoven her for en liten stund siden, at leppene gnisset mot hverandre når jeg gikk... Var kjempe ubehagelig.... Gikk heldigvis over igjen etter noen dager hos meg da.. Hadde jo den kjempe musa jo... Hehe.. Sambo begynte bare å små le...
kokosyklus Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ja, har hatt det en liten stund nå. det værste er at det ser ut som om jeg begynenr å få åreknuter der. Det har liksom begynt å bli litt klumpete på en måte.... jeg hååååper det går bort når fødselen er over. Det er iallefall vanlig at man hovner opp. Etter dusjen i morges kjente jeg at det var ømt... uhu.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 jeg var også veldig hoven noen uker rundt 30-32, men har heldigvis gitt seg
mammaen til Luca Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Det varr godt å lese dette innlegget. Synes selv at jeg er KJEMPESTOR nedentil. Synes liksom at det er litt for mye av det gode. Føler faktisk at jeg har mistet kontrollen over mitt eget underliv, om det er mulig å uttrykke det på den måten. Og, verre skal det nok bli. Er 33 uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå