Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Trenger tips, ikke så dyrt, og som kan glede besteforeldrene mine og mannen min sine besteforeldre...
æsj altså! Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Fotobok! Vi bestillte slike på elkjøp, de ble skikkelig flotte:)
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Vi gir bildekalender til våre med bilder av barn, barnebarn og oldebarn. Synes det er en super ide jeg!
snartmammapåny Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 vi har og bestilt fotobok til mine besteforeldre.
mamman til gogutten Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Abbonnemang på lokalavisen her. Eller shampoer og såper og sånt, vet at ange eldre liker å få ting de kan bruke opp og som ikke bare blir "husefyll"..
Bambi på slankern Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 frukt kurv, med innslag av litt sjokolade?? kansje litt spekepølse??
Gjest Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 kopp som barne har dekorert eller digital fotoramme. =0)) Stor lerrett bilde.( 30X40)
Himmel og hav Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 En god rødvin og noen gode oster i en pen kurv. røkelaks, gravlaks og et glass sennepssaus ulvangsokker La barna dekorere sylettøykrukker med sånne glasstusjer, og fyll dem med hjemmelaget konfekt, eller tomatsild eller noe annet de er glade i.
camilla^ Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Om de har ovn og fyrer med ved kan en lage "opptenningsbriketter" Du trenger en mussinfsform av metall. Og du må peller kongler. De små runde, vanlige. Legge de i muffins formen, og tre på litt veike. Så helles smeltet stearin over. Og når de har tørket, kan en bare tenne på. Finne en fin korv, sy noe osv og ha det i. Vi fyller alltid en kurv, pose eller slikt med masse sjokolade til min bestemor. Det er igrunn det hun blir mest gla for også. Pluss litt bilder av ungene osv, som de har laget.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Opplevelser! Gi teaterbilletter, tid med barnebarna (tur i skogen etc alt ettersom hvor spreke besteforeldrene er), bøker, matkurv. Personlig gir jeg alltid bøker, men skulle ønske jeg var flinkere til å gi andre typer sammen-opplevelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå