nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 tenker jo at dette er ett kupp! nå sitter jeg her med 3 svibler, 3 amaryllis og 4 julestjerner... vet ikke hvor jeg skal ha de, har heller ikke nok potter... må lære meg å bli sterk!!!!
SunRoad. Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Du kan få sende sviblene og amaryllisene over til meg =) hehe... (så slipper jeg å kjøpe selv )
ana baroma Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Finn en lav skål du kan plate dem sammen i:) Eller gå på en bruktsjappe og finn en skål! Husk lecakuler i bunnen og litt ekstra jord:)
SunRoad. Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det som er kult å gjør med sviblene er å ta av dem jorda, skyll røttene rene under springen, også tar du noen vinglass e.l. å putter dem i, la d være litt vann nederst i glasset, men løken skal ikke være i vann, bare røttene =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 og da ble fort dette tilbudet dyrt... hehe jupp, må ut og handle potter...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 nå må jeg jo kjøpe flere svibler... hehe har tre like små potter, nemlig ) men amaryllisen har så høy potte at den ikke passer i noen av de jeg har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå