Gå til innhold

Noen med seteleie her???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet det finnes egen debattside for dette, men er jo aldri noen der jo..

Lurte på om noen har erfaring med seteleie her?

Fikk beskjed av jordmor at om vannet gikk, så skulle man legge seg flatt og ringe ambulanse.. uten dramatikk liksom, men lurte på om man MÅ ringe ambulanse?! Kan man ikke fraktes selv liksom?

Har ikke så altfor lyst til å ligge baki der, føles veldig dramatisk da og jeg føler denne fødselen blir dramatisk nok i seg selv.. (er ikke lenge siden jeg fikk vite om seteleie..to uker siden og jeg er nå i uke 40..)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Jeg fødte i seteleie for 6 dager siden.

Trengte ikke bestille ambulanse. Samboer kjørte meg rolig og pent til sykehuset mens jeg lå i baksetet. Da hadde vannet gått, men jeg hadde ikke fått rier. Lønner seg å slappe av/legge seg ned fordi de er redde for at navlestrenga kan falle ut i og med at babyen kanskje ikke har festet seg. Det er dette de vil sjekke.

 

Jeg fikk vite om seteleie ca. 1-2 uker før jeg fødte også, så det er vel som deg.

 

Ønsker deg masse lykke til - ikke nøl med å ta epidural - den er gull verdt!!!! :)))

 

Send meg en mail når babyen er ute, så får jeg høre hvordan det gikk.

Tenker på deg!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei! har å med seteleie skl tel sykehuset mandag 10.12 de skal sjekke få ho til å snu seg..har termin den 20 desember..fikk vite dette 9.11 men kjenner sparking nede liksom så regna med ho ikke har snudd seg etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...