Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg har termin den 12.jan og nå har hodet festet seg. Har dette skjedd så tidlig med noen andre her? Er fjerdegangs fødende.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Du er slett ikke alene! Jeg er 3.gangs, og her festet hodet seg i uke 28.... Er nå i uke 35
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Synes ikke det var så tidlig... Du har jo bare litt over 1 1/2 mnd igjen, og hodet kan jo feste seg før uke 30, så. Men det må da være greit? Letter det ikke litt av presset på lunger og ribbein? Jeg venter nr 5, og på mine siste 3 har de ikke festet seg i det hele tatt. Har ikke hatt god pust på slutten, da!
mammaen til Luca Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Var hos legen idag, og han mente hodet var festet, men ikke sikker. Babyen har ligget på samme måte siden forrige kontroll, i uke 28, er nå i 33. Da tvilte han på at hodet var festet, men litt mer sikker idag, men altså ikke 100 % idag heller. Har ikke hatt de værste ubehag med ribbenspress eller liknende, så jeg er nok heldig, jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå