Gå til innhold

Flekkfjerning - bæsj på ullklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior bæsjet ut sitt nye Janus, hvite ullsett. Både body og longs pluss strømpebuksa og bunadsskjorta til tanta si :) Heldigvis så var dåpskjolen av akkurat da pga bilturen hjem fra kirka!

Noen tips til¨å få det bort. Har prøvd tre runder på ullprogram m/Milo. Kan jeg forsøke meg på 60 grader vanlig vask m mindre sentrifugehastighet? Tåler det biotex flekkfjerner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Ring Janus de kan kanskje hjelpe deg:

Sentralbord: 55 53 58 00.

Skrevet

Domestos fresh funker! den grønne vet du.

Skrevet

Den rosa flekkfjerneren som du sprayer på og lar ligge litt har jeg brukt på ullklær. Det eneste som funka her. Husker ikke hva den heter..

Skrevet

Det må være "vanish"

Jeg sliter så med ulla vår, har også bæsj på en lys en, skal jammen det prøve "vanish". Og i dag stappa jeg en janus body sammen med håndklær på 60 grader, ikke med vilje så klart, så jeg er spent på hvordan den ser ut når den er ferdig... Heldigvis var den litt stor, så det er ikke krise om den krymper, men håper den ikke blir stiv og hard

Skrevet

Takk for tips!

Spent på 60 graders vaskinga di NewMom

Skrevet

Du bør ikke bruke flekkfjerning på ull!!! Prøv heller med sun light såpe på flekken. D gjør jeg når jeg skal ha bort flekker fra ull. Ull tåler ikke sterke flekkfjerningsmidler.

Skrevet

det gikk veldig bra med vanish på mine ullklær. bedre å prøve enn å ha flekker..

Skrevet

Du ødelegger fibrene i ulla når du bruker vanish og andre flekkfjerningsprodukter....

Skrevet

Ja, kan ikke bruke klærne med bæj flekker på heller syns jeg så je g kommer til å prøve dersom det ikke dukker opp et annet vidundermiddel i løpet av dagen :)

Skrevet

Vel. Jeg har hatt veldig gode erfaringer med Domesos Fresh på bæsjeflekker på ull.

Vanish virket ikke hos oss.

Så de som tør kan jo prøve om alt annet håp er ute. Står valget mellom å kaste og å prøve, så vet jeg hva jeg gjør hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...