Cisel Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg lurere egentlig bare litt på hvor langt i forberedelsene dere som skal gifte dere sommeren 2008 har kommet? Min folover og jeg skal gifte oss 7.juni. Skal du gifte deg da å?
mammamamut Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Skal gifte oss i august å har dette klart Kirke Lokale Fotograf Toastmaster Dressen til mann er kjøpt Bestilt kjole til meg Besstilt matchende kjoler til brudepikene Stylist til begge to er klart Brudesuitten er bestilt Kaken er bestemt Nå holder vi på å diskutere maten, blomstene og invitasjonene. Skal snart ut å se på ringer. Vi skal smelte om forlovelsesringene våre å lage smykker av de til jentene som de skal ha på seg på bryllupsdagen. Invitasjonene skal sendes ut i mars så de må vi ha klare snart. Føler vi er i rute ja
Maritbrud Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Vi har bestilt alt som kan bestilles egentlig. Noen ting må vi jo vente med til det er nærmere datoen (f.eks forlovererklæring, ektefolkerklæring, møte med presten/organist). Men alle ting er booket også har vi avtalt oppfølgingsmøter på nyåret og tidlig vår. Skal gifte oss 31 mai 2008.
Libido- Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Vi skal gifte oss 08.08.2008 og har følgende klart - Kirke - Forlovere - Brudepike og brudesvenn - Lokale (står mellom to, skal se på de snart og deretter velge) - Frisør er bestillt - Innbydelsene (skal lage selv, har laget en prøve og slik blir de siden vi ble så fornøyd) - Hva som skal stå i bryllupsheftet, og hvordan layouten skal være - Hvilke ringer og tekst i de vi skal ha - Brudebukett - Vet ca hvordan jeg vil ha bordene pyntet - Har sendt forespørsel om musikk men ikke fått svar - Gjesteliste - Barnevakt/passer
Pappas fultreffer :) Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Vi gifter oss 16 august og har fått på plass: -Lokalet -Kirken -Fotograf -Frisør
Pappas fultreffer :) Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Ja også selvfølgelig -toastmaster -forlovere
Mamman til Mari Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Huff, blir litt stressa av å se at "alle andre" har alt klart jeg men... Godt jobba av dere :-) Vi gifter oss 31.mai og dette er klart til nå: - kirken - lokalet - forlovere - mannens antrekk (jeg skal prøve kjole neste torsdag :-) - musikk - gjesteliste (men den har forandret seg litt siden første gang jeg skrev den - var vel da vi forlova oss for 2,5 år siden) Men vi kommer vel i mål til mai håper jeg :-) Har planer for det meste da...
Mamman til Mari Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Frisør og fotograf er også booket forresten. Har jo litt klart da... ;-)
Mamman til Mari Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Og ungene våre som da blir 1 år og 5 år skal være brudepike og brudesvenn. (Antrekkene er ikke klare enda).
Arb.ledig husmor Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Vi gifter oss 2.august, og har dette klart: - forlovere - lokale - kirke - fotograf - kjole til meg - invitasjonene er laget Frisør bestiller jeg på nyåret. Dress til mannen finner vi på nyåret. Bordkortene blir laget når eg vet hvordan lokalet vil se ut...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Jeg gifter meg også 2.aug! Hvor skal du gifte deg? Det jeg har klart, er : - Forloverefotog - Korist i kirken (ei god venninne- er så flink!!) - Kirke - Lokale - kjole ( fant den i går!! Er perfekt og jeg er så glad! - fotograf - frisør ( til både meg og forloveren min) Ellers har vi diskutert meny, og jeg holder på med å designe innbydelser, bordkort,kirkeprogram osv. Føler jeg er godt i gang =)
mamma-m-ett-barn Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Vi skal gifte oss 7. juni og har dette klart: Kirke Festlokale med meny Musikk Forlovere Toastmaster Fotograf Gjesteliste Invitasjoner er laget Kjole er kjøpt Brudesuite er bestilt Brudebukett er bestemt Nå gjenstår blandt annet transport, resten av trykksakene skal lages, barnepass, brudepikekjolene skal syes, pynt i lokalet og på bordene, bryllupskake, frisør og sminke... Blir litt stresset når jeg nå skriver ned alt som vi må ordne. Men har fortsatt flere mnd igjen heldigvis...
Arb.ledig husmor Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Vi gifter oss i Hordaland, nabokommunen til Bergen... Dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå