Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Flere som har fått ny tannfylling under graviditeten?.tannlegen min sa det var helt greitt.Mista gammel fylling og fikk ny hvit fylling idag.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det skal visst være helt greit. Vært hos tannlegen og rotfyllt og tatt bilder og alt jeg. Tror nok tannlegen hadde sagt i fra om det var skadelig for babyen din.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Takk for svaret,nå ble eg litt mindre bekymra!
marinas skatt Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg var hos tannlegen og rotfylte i går. Og tannlegen nektet plent og ta noe røntgen , ikke fikk jeg vanlig bedøvelse heller siden jeg er gravid !
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Har au hørt at d er skadelig å ta bilder hos tannlegen,når man er gravid..
mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Det syntes jeg var rart. Jeg tok både bilde og fikk bedøvelse. Bedøvelsen er den samme som man får nedetil når man føder. Og tannlegen sa at det ikke var farlig. Heller ikke bilde, da det var minimalt med stråling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå