Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Fikk vite i går at en jente i barnehagen til sønnen min (ikke samme avdeling) døde i forrige uke...hun hadde bare ikke våknet opp av formiddagsluren sin...2-3 år gammel....fy f.....jeg blir helt ødelagt jeg når jeg hører sånnt...visste ikke hvem hun var for hun gikk som sagt på en annen avdeling, men mannen min sitter sammen moren i Foreldreutvalget. Det er bare helt forferdelig!!!! Det er nesten så man begynner å tvile på hvor lurt det er å få barn selv noen ganger, for man er jo så utrolig redd for å miste dem igjen!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Får fysisk vondt av å lese sånt, herregud, stakkars foreldre...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 uff.. jeg får en stor klump i halsen av å lese detta:( Det er av og til jeg lurer litt på hvorfor jeg ville ha barn, når man tenker på hvor mye man er redd for dem:/ (men er jo selvfølgelig veldig glad for at jeg har vesla) Uner ikke de verste mennesker å miste sitt barn engang, trur det er det vondeste som kan skje en mor og far
FanteGuri Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det er forferdelig og fullstendig meningsløst at barn dør. Jeg jobber sammen med ei ung dame som mista niesen sin på 1 1/2 år. Jenta hadde plutselig fått blodforgiftning av ukjent årsak, og døde på kort tid. Foreldrene var begge leger, men de kunne ikke redde datteren sin noe mer enn andre folk. Dessverre skjer slikt, og man blir jo kjempetrist bare ved tanken på at noe slikt skal skje med ens egne barn..
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Huff, helt forferdelig. Heldigvis er det sjeldent det skjer... Man kan ikke gå å bekymre sg for alt når man har fått barn, har jeg lært - for det er nok å tenke på. Må heller fokusere på det positive.
Lillegullet130707 Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Uffa meg, får helt vondt i magen av å lese slikt... Stakkars foreldre! Har de funnet årsaken til hvorfor hun døde?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hun er obdusert men svarene tar lang tid....men hun døde bare....var visst bare 1,5 år. Dødsannonsen sto i dag....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 uff.... får vont inni meg. jg er inne i en litt hysterisk periode nå. sover nesten ik om natten og når gutten min sover på dagen så sitter jg å ser poå han. det går vel over, håper jg. uff.... stakkers foreldre
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 huff så tragisk,stakkars foreldre:( tenker mye på død hos barn fortiden jeg også,er livredd for å miste mine 2 øyestener.er oppe flere ganger på natt nesten vær time å ser til de. minsten ligger på mitt rom da.men er konstant nervøs.
*Rutletutt* Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Å herregud så grusomt! Uff, ble helt dårlig, jeg nå...alt man skal være bekynret for. Har en gutt som er snart 3 og kan ikke forestille meg hvor forferdelig det må være for foreldrene hennes:o(
boble <3 Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Å nei og nei:0( Ingen foreldre skulle måtte gå gjennom noe sånt... Stakkars, stakkars foreldre:0(
Gjest Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Huff... Dette var ikke noe hyggelig lesning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå