Knøttemamma Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Fikk nå mail fra piontshop (aner ikke hva der er engang) med beskjed om atjeg nå var registrert hos dem og at adressa mi var kontrollert opp mot telefonkatalogen og at den stemte med de opplysninger jeg skulle ha gitt dem (som jeg ikke har gjort, aner som sagt ikke hva dette er engang). Og så fikk jeg brukernavn og kode av dem. Hva i all verden er dette for noe greier da? Jeg kan da ikke være registert noe sted hvor jeg ikke har registrert meg. Da må det være noen som har brukt mitt navn og adresse uten å spørre om det.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 hmm.. rare greier. Tror jeg hadde tatt kontakt med de for å høre hva som har skjedd, og for å få slettet deg som bruker...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Kanskje noen som driver og registrerer falske brukere for å tjene poeng. Si ifra til nettbutikken du, så sletter de deg sikkert!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det er mest sannsynlig bare spam, altså noen som har enten kjøpt eller snoket til seg navnet og adr. din, og prøver å få deg til å tro at du har registrert deg en plass. Overse det, det er antagelig bare tull og tøys, en form for reklame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå