Gå til innhold

Rolig baby i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, har en veldig rolig baby i magen. Merker han hver dag, men rodde jeg skulle merke mye mer..ikke det at det gjør noe, men man blir jo litt usikker innimellom. Er i uke 30 nå, og er første gang jeg er gravid.Da er man jo i utgangspungtet ganske usikker på det meste. hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjenner til den usikkerheten... jeg var på ultralyd på fredag, så jeg vet jo at alt er bra med babyen... men likvel... det er litt skummelt... er mitt første barn også... er 27+4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja da er vi flere.. :) Merker liv hver dag, men hun sparker ikke like mye hver dag...Tipper at det henger sammen med at jeg klarer ä ta det med ro, de dagene hvor det er mer stress, merker jeg mer urolig aktivitet. Jeg er ogsä förstegangsfödende. 27+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en utrolig rolig jente i magen! :)

Noen dager kjenner jeg nesten ingenting, mens igår var hun helt propell igjen! :) Hehe...... :) Men det er ikke noe som er dagligdags det assa! :) Men som noen skrev i et innlegg, så er barna våre inne i en skikkelig soveperiode nå og den varer gjerne fram til uke 30 ihvertfall, så det er vanlig å kjenne mindre i den tiden vi er i! :)

Jeg er 27+5 idag, så jeg er midt i den perioden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gudskjelov at vi er flere som merker det! Jeg har vært urolig i flere uker pga en altfor rolig baby. Kjenner bevegelse hver dag, men ikke noe særlig spark eller voldsom aktivitet. Er i uke 30. Har en gutt fra før og han var veldig aktiv, men regner med at han kanskje var kjempeaktiv de siste ti ukene før fødsel. Hjerterytme er bra og legen mener det er ingen grunn til bekymring. Uff, blir urolig for det, jeg! Men kanskje det er bra med en rolig baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...