Gå til innhold

Gikk vannet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lekker kjempe mye, har brukt opp to bind nå, og ei truse.. Er det fostervanns lekasje eller har vannet mitt gått? det kommer vel med en gang, så akkurat som man heller ut et glass med vann, eller er det noen som lekker det ut..? For her drypper det veldig mye..

Plz svar meg.. trenger noen svar, er alene her uten tlf..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oyy... håper ikke du er langt unna en tilgjengelig telefon da - for jeg synes det der hørtes veldig ut som vannavgang ja.

Ville ringt føden!!

Skrevet

Hvor mange uker er du?

Jeg ville trodd det var vannet som hadde gått hvis det var meg, men har aldri født før, så er ikke sikker.. Litt avhengig av hvor mange uker du er da..

Skrevet

du bør nok ringe føden uansett, vannet må ikke gå som du beskriver men det kan sile ut litt og litt!

Skrevet

Er 38 uker i dag.. Er førstegangs fødende så er helt blank når det gjelder sånne ting.. Var akkurat på do igjen var slimproppen, men slimproppen min gikk for rundt 3 uker siden..

Skrevet

hørtes kjent ut, ring føden med en gang!!! uten tlf sa du, lån en hos nabo. ring føden!!!! du er i gang :)

Skrevet

Oki, løper til nabon jeg.. Gir dere oppdateringer senere.. får håpe det er noe på gang :)

Jeg skal se gutten min snart!!! ;)

Skrevet

MASSE LYKKE TIL!!!!!

Høres ut som om du er i gang. Gleder meg til å høre hvordan det har gått.

Skrevet

oj oj!

lykke til,fortell oss hvordan det går!

Missunnelig nå...

Skrevet

Masse lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...