Gå til innhold

Hjelp, vi prater omtrent ikke sammen lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd forholdet til mannen min kommer til å ryke. Vi har så og si ikke noe å snakke om. Det går mest i hvordan dagen har vært og hvordan ungene er. Ellers føler jeg at vi ikke har noenting å prate om. Det kan gjerne gå en hel kveld uten at vi sier noe til hverandre. Ikke er det noe klemming/kyssing eller for ikke å glemme null sex. Jeg skal ta min del av sexen. Har ikke hatt så fryktelig lyst de tre første mnd etter fødsel. Jeg får ikke følselsen av å være spesiell for han, føler meg ikke elsket. Det holder ikke kun å si det syns jeg. Prøver jeg å få i gang en samtale får jeg kun korte monotome svar. Dette startet så smått da jenta vår kom til verden for 2 år siden. Noe annen jeg syns er trist er at han omtrent ikke har tatt noen ilder av meg med ungene. Har sagt det til han at jeg gjerne vil ha noen sammen med de når de er små men det hjelper ikke. De ildene vi har er det jeg som har tatt og da er han på mange av de. Tror ikke han har lyst på bilde av meg i det hele tatt egentlig. Har lyst til å gå til familieterapi, selv om det i utgangspunktet høres "skremmende" ut. Tror heller ikke jeg hadde fått med mannen min, men noe må gjøres. Noen gode råd og innspill? Hva gjør dere får å holde det gående? Alle svar tas i mot med stor takk. Orker ikke å ha det sånn lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...