mammaen til Martine og Julie Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg har en fast jobb som jeg trives veldig godt i! Problemet er at jeg kjører 3 mil hver vei! Også jobber annenhver lørdag! Var på intervju igår som salgskonsulent skal selge kontorrekvisita på telf. Går ned 25% i lønn men er muligheter for bonus visst jeg selger bra! Det er telefon salg da. Jobben ligger 1 mil fra der jeg bor. Fri hver helg og jobber fra 8-16 hver dag!! Er sånn itvil altså!
3skatter Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 hvis du har råd til og gå ned 25 prosent i lønn så hadde jeg gjort det. sparer jo 4 mil i bensin hver dag og.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde aldri i verden sagt opp en fast, trivelig jobb for å begynne og jobbe som telefonselger, endatil med lavere lønn. Men det er meg. Om du kjører 1 eller 3 mil kan jeg ikke skjønne at kan spille noen rolle, jeg har nesten tre mils vei til jobben, og det går helt greit. Fin tid å bruke til å tenke litt, lytte til en god lydbok, oppdatere seg på nyheter via radio, eller ta en prat med noen i mobilen (med hands free, da selvfølgelig!). Å jobbe annenhver lørdag er da ikke så mye å snakke om, hvis man har en jobb man ikke trenger å tenke på hjemme, så får man likevel masse fritid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå