gilgi Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Når en går på tidsbegrenset uføretrygd har man da krav på engangsstønad? Prøvde å se på NAV-sider, men fant ikke noe opplysninger der. Noen som vet?
gilgi Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Må man søke eller får de beskjed når ungen er født. Man trenger jo gjerne pengene før ungen blir født for handling osv.
Joikaboll@ Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Du må søke http://www.nav.no/page?id=1073743855 Det ligger søknadsskjema nede til høyre på denne siden
Joikaboll@ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Beklager, feil link. Her er den rette http://www.nav.no/page?id=1073743855
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 du må søke ang. engangsstønaden!! Den blir utbetalt i uke 28 i svangerskapet.
gilgi Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 tusen takk for svar joikaboll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå