AnTiLoPeSvIn Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 er den stødig og lun? blir enten den eller oth. jeg er i tvil.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Har tfk og er superfornøyd! Den er lun og god ja! Og super å trille! Masse plass til lammeskinn og pose oppi. Anbefaler å kjøpe regn og vindtrekket som hører til. Det er superbra også!
storebror og junibaby=) Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 den er både stødig og lun ja=) Er den stødigste 3 hjulingen jeg har prøvd. Stod imellom de 2 jeg og,men valgte TFK pga.Regulerbart fotbrett,håndbrems,og at den blir minst sammenlagt. Litt mye lommer på den,men 2 av de går å ta av.Men jeg synes det er praktisk da.Sjelden jeg går med veske,
katty Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg har tfk og er superfornøyd:) Det er god plass i den så barnet kan bruke den helt til de ikke trenger vogn lenger. Jeg vil også anbefalle deg å kjøpe regn/stormtrekket. Da ligger barnet lunt og godt i uværet. God plass til voksipose, og helt genialt med integrert myggnett.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 oki, sådet følger ikke med regntrekk? hvor mye koster vognen på frru lyng?
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Veldig lun og fin vogn. Eneste negative jeg har å komme med, er at den dagen jeg skifta fra den nette fine bagen og over på sportsdelen tenkte jeg; oh god, for ei stor vogn... Men når jeg har blitt vant til den, og ser den i forholød til andre, er det bare fint at den er sånn. Den tar liten plass på buss og trikk, da man kan snurre inn hjulet og sette opp håndtaket, og den tar veldig liten plass når den er sammenlagt. Samtidig er det stor og god plass nedi og den er stødig å trille. Men jeg vet ikke hvordan oth er da...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Jeg har også tfk.. Stor , stødig og lun.. har ei jente på 7 mnd og ei på 2 år og begge får gooo plass i den vogna.. Har ikke tvillingvogn altså
AnTiLoPeSvIn Skrevet 27. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2007 hvor mye veier sportsvognen i forhold til oth, vet dere?
Anna Nym :o) Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Den er kjempegod!! Har hatt 7 vogner før, og denne er suverent best!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå