PAVEEL Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 måååå bare tømme meg.... han har julepynten vi hadde sammen, julegardinene mine, julestjerner, julekrybba mi..... sier han må finne det frem så jeg får henta det. men neida, det gidder han ikke....kjærlighets sorg og sånt!!!! faen.... prøver å være dipolmatisk og ikke bli sint, for er jo ikke noe grunn til å være sint, men....aaaarg!!!! er over 7 mnd siden bruddet, jeg har en ny, han har en ny, likevel holder han på sånn.... at jeg ikke bare tok det med med det samma jeg flytta.... spiller på samvittigheten min....faen!!!!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Er det noen som skal være irriterete på ham er det vel dama hans siden han tydligvis ikke er over deg!
PAVEEL Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 ja....sant!!!! er jo bare juleting liksom....ikke hadde vi det bra den siste jula heller og det er ting som jeg hadde med meg inn i forholdet... får dårlig samvittighet.har jo funnet drømmemannen min og vil leve og være lykkelig sammen m han og ikke hele tiden får sånn mld fra xn...
PAVEEL Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 ehh...ble litt rart skrevet.... får ikke til det når jeg får sånne mld fra han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå