Gå til innhold

Jeg fikk ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dilla på noe , eller større pupper... Så langt! flere?

Jeg er i uke 34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dilla på noe ennå.....og puppene er såvidt litt større...merkes ikke engang.

Skrevet

Jeg er kommet til uke 40 og har ikke fått dilla på noe.

Gått opp en bh-størrelse da.. kan godt forbli sånn :P

Ellers da? Andre ting? Vondt i ryggen?

Jobber du enda?

Skrevet

Hehe:)

En litt morsom historie fra butikken i går:)

Jeg og samboeren min stod og skulle betale varer i kassa da jeg får øye på at det har kommet julehefter,jeg tok febrilsk tak i ett begynte å lukte intens på det,damen bak oss stod bare å smilte til samboeren min og han sa: gravid skjønner du,hehe,du kan tru jeg ble litt rød når jeg skjønte hva jeg hadde gjort,hehe.. Noen andre som higer etter en spesiell lukt,jeg har denne "blad voks" lukta jeg ikke kan få nok av,hehe.

Ellers har jeg aldri kjøpt større bhèr enn nå,d-cup,var rimelig flau når jeg stod i kassa der og skulle kjøpe noe Dolly Parton kunne brukt:)

Skrevet

Har ikke hatt dilla på noe, jeg heller. Hadde ikke det i forrige svangerskap helelr (til min manns store skuffelse). Puppene har derimot sprengt alle bh; siste innkjøp var 80D - jeg som vannligvis bruker 75B! Dette er min mann ikke skuffet over!

Skrevet

- Ingen diller

- Bruker fortsatt samme bh str som før ( uke 30 nå)

- Ingen hormonelle utbrudd psykisk

- Ingen store ødemer foreløpig

Alt jeg har foreløpig og har hatt hele svangerskapet er HEFTIGE aversjoner mot nøtter og ferdiggrillet kylling fra varmdisk. Bah....BLÆKK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...