Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Det er mamma.. argh.. blir såå irritert på henne av og til... Sikker på at hun har tidlig alzheimers også! Det skjer sååååå mye hos henne... har vondt her og der.. i hodet og ræva.. mest i ryggen da..hmm.. sover dårlig om natta og alt.. stakkars.. Men la nå ikke det gå ut over andre da!! Uvenner med de fleste er hun også.. men er så vandt til dette jeg nå, at jeg ikke lar ting gå inn på meg mere... men nå... Hun er helt fantastisk med barnebarnet sitt! Og vi bruker henne som "dagmamma" de få dagene vi trenger det.. Hun får 200,- kr gangen.. Men fordi jeg lovte å komme til henne i dag, som hun sier.. jeg sa vi skulle komme enten i dag eller i morgen!! Merk i morgen!!! Og nei.. da ville hun plutselig ikke se oss denne mnd eller neste.. og ikke til jul heller... og jeg kunne glemme å ringe henne om jeg trengte pass... Greit det.. jeg har andre.. men dette er noe hun ville selv!! OG ikke skulle hun ha betalt for det heller!! Men vi betaler da når hun har henne hele dager da.. MEN sier jeg at jeg kan ha ungen hos andre så snur hun på det også!! Nei.. da skal hun ha ungen allikevel.. for det er jo ingen som kan ha henne bedre enn henne.. må jo smile litt da.. Men hva gjør jeg denne uka da... Må jo si at dette skjer noen ganger i løpet av året! Hun raser for et eller annet.. aner ikke hva.. blir såå lei at det skal gå ut over oss!! Vi hjelper dem så godt de kan hver gang de skal flytte på ting.... så hva vi har gjort nå... annet enn at jeg ikke jobber i dag.. aner jeg ikke... Det er ofte at hun sier stygge ting hun ikke mener, til oss og andre.. de bare plopper ut av munnen hennes.. Hun går ofte til legen.. hun har dårlig hjerte men er ikke sååå gammel... Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. har jo egentlig prøvd det meste også... snakker med henne hver dag.. og lytter til ALT hun har å si for å holde freden... Dette går sikkert bra igjen i morgen.. da er hun blid som er lerke igjen.. men hva gjør jeg? Orker ikke dette mere jeg.. er sååå lei at alt jeg sier og gjør må jeg tenke nøye igjennom ellers kan det bli feiltolket... Jeg har ihvertfall ikke tenkt å ringe henne nå.. for det gjør jo jeg hver gang..sier det går så bra... jeg vet jo at du ikke mente det.. og at du er jo såå sliten stakkars.. så du vet jo ikke alltid hva du sier.. osv...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Tror du må skru opp lønna med en femti-lapp, hvis du skal beholde sursklia som barnepasser:-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Når det gjelder lønna, så tar ikke andre dagmammaer rundt her mere enn 200,-
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det fasjonable strøket jeg bor i så tar dagmammaene 600 kr dagen!!! Så det forteller heller at dere bor i et lite sosialt utvikla strøk, med en hovedmajoritet fra utviklingsland og livstidssnyltere fra NAV:-)
propp Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Få henne tvangsinnlagt, da vil hun nærmest trygle om å få se dere til jul:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Ok.. var jo ganske dumt å sette dette inn på krangle... Er ikke prisen det står på for oss.. vi får kontantstøtte vi, og kan jo betale henne mere. Men det er nå dette humøret hennes som jeg ikke vet om jeg gidder mere!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Psykiatrien tar 135 kr dagen, så da sparer dere faktisk 65 kr. pr dag hvis dere får henne tvangsinnlagt:-) ikke dum den:-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Hi her. Glemte å skrive i hovedinnlegget at jeg ikke ønsket svar fra doktor Yppert. Beklager, ikke vondt ment. Annie (dvs HI)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Hør her vennen.. nå er det vel ikke min skyld at mora di er et nervevrak, og en underbetalt dårlig barnepasser!! Jeg skriver så klart akkurat hva jeg mener om denne saken og med slike kontant-trygdesnyltere som deg, så burde du faktisk tenke litt på den stakkar mora di fremfor å bestikke henne med en ussel 200-lapp for at hun skal passse på den bortskjemte drittungen din:-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 neivel????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror nok det jo!!! Idiot... HI (Annie)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå