Marit82 Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Noen som har tenkt å kjøpe en liten gave til Pappa`n , når baby kommer ut? Hva har du/dere evt tenkt å kjøpe? Jeg har lyst til å kjøpe en slags : Takk for at du har holdt ut med meg gave ...:-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ja, så klart pappa'n skal få Er jo ikke bare vi som er tolmodige i 9 mnd. Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe enda, men det skal være noe litt søtt nå Kosli at det er flere som tenker på pappa'n
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 kjøp noe han kan kose seg med, til våkne netter? Playstation 3 eller noe;D
Marit82 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Evt ei oppblåsbar ei :-) Nei seriøst , jeg vet virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til han...
vipz82 Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Har kjøpt Klaus Sonstad's bok "Far på ferde". Den er kjempegøyal og tar for seg alt fra fødsel til småbarnsperiodens problemstillinger.
*1+1=2 små* Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 har tenkt tanken jeg og, men jeg forventer ikke no "mamma-gave" heller...føler at vi får en liten en er den største gaven!!! Har funnet den beste bursdagsgaven i år da, han har bursdag 3.januar så deter ikke så lenge til!! Vi har enda ikke fått penger fra NAV så tør ikke bruke "unødvendige" kroner nå..
Staark Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Jeg har bestilt boken "Far kan alt". Han fikk "verdens beste pappa" i begynnelsen av svangerskapet, og hadde stor glede av den, så jeg tipper oppfølgeren blir mottatt like bra. Bøkene inneholder tips og råd som kan være greie å vite for en (kommende) pappa, og så er de skrevet på en lettlest humoristisk måte...
Gossip Girl Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Hva med en body som det står "I love dad" på? Eller en t-skjorte med "Verdens beste pappa"? Det trenger jo ikke å være noe fancy sånn som Playstation eller noe. Det er jo ikke alle som har råd til det. Synes det er koselig jeg med bare en liten oppmerksomhet :-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 min mann synts ikke den boka "far kan alt var så gøy"men likte godt "verdens beste pappa" boken. hobby gaver er jo kjekt. tenker det er kjekt å gi noe som han liker veldig godt. syntes det er en fin ting å gi pappa gave å vise at han har vært en god mann og støtte i 9 mnd. men vi har alle forskjellige måter å si det på å....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå