Gå til innhold

gleder meg til å pynte til jul!


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg strøket de røde kjøkkengardinene og stuegardinene.

skal henges opp i morgen eller på torsdag!!! og gleder meg til å finne frem adventstjernene og stakene også!!!

 

koooooooser meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt kommer opp i dag ;o)

Snart jul jooo....

Skrevet

hehe.. ja det spørs om jeg klarer å vente jeg også.. nå som gardinene er klare.... hehe... =)

blir så koselig med rødt over alt =)

Skrevet

Jeg også:) Skal sende samboern og Leah ut noen timer på fredag, og da skal jeg vaske og pynte litt:)

Skrevet

Å det er så kosleig med jul.

Skrevet

Jeg gleder meg også til å pynte til jul, men jeg gjør det ikke før jula kommer. :-) Det vil si at her kommer julepynten opp på lillejulaftens kveld. Adventsbelysning kommer opp nå på søndag, men ingen nisser i mitt hus før lillejulaften!

 

Skrevet

vi er akkurat begynt og vaske tak og vegger i stuen og kjøkkenet. gleder meg til helgen når alt er rent og vi kan begynne og pynte til advent. det er så koselig. jule pynten må vente litt til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...