3b@rnsmor-30* Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 nå har jeg strøket de røde kjøkkengardinene og stuegardinene. skal henges opp i morgen eller på torsdag!!! og gleder meg til å finne frem adventstjernene og stakene også!!! koooooooser meg =)
Joikaboll@ Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Mitt kommer opp i dag ;o) Snart jul jooo....
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 hehe.. ja det spørs om jeg klarer å vente jeg også.. nå som gardinene er klare.... hehe... =) blir så koselig med rødt over alt =)
Mammapudding Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg også Skal sende samboern og Leah ut noen timer på fredag, og da skal jeg vaske og pynte litt:)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Å det er så kosleig med jul.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Jeg gleder meg også til å pynte til jul, men jeg gjør det ikke før jula kommer. :-) Det vil si at her kommer julepynten opp på lillejulaftens kveld. Adventsbelysning kommer opp nå på søndag, men ingen nisser i mitt hus før lillejulaften!
3skatter Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 vi er akkurat begynt og vaske tak og vegger i stuen og kjøkkenet. gleder meg til helgen når alt er rent og vi kan begynne og pynte til advent. det er så koselig. jule pynten må vente litt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå