Jente+gutt i august Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Kom tilfeldigvis inn på www.familiebutikken.no Min sønn på 4 er gal etter Cars, og her var det virkelig mye billigere enn i lekebutikken! Feks veggdekor til 89,- i lekebutikken koster det 174,5! Her er det penger å spare Ville bare tipse om siden
trøndermamma Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Utrolig mye bra der da! Mye lego, og det er populært her i huset. Hvordan er prisene i forhold til e i butikkene? Er det noe sted en kan sjekke det?
alvis Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg syns også de har masse bra og det virker mye billigere. Skal definitivt bestille derfra.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 F.eks. priser på Lego Duplo synes jeg ser ut som er ganske så likt med hva jeg så i lekebutikken her om dagen, men du verden, så enkelt det er å sitte hjemme og handle....
☆Anonymia☆ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 men blir det ikke mye i poro om man skal ha en stor ting da ? feks de bilene som man kan sitte på ?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 For learning home koster det 83 kr med forhåndsbetaling
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Ficher price learning home.. Den døra/huset..
☆Anonymia☆ Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 ahh ok.. men er det noen som vet det med porto ? blir jo en stor pakke da..
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Mamma kjøpte den thommas toget gåbilen til gutten min i går og den kosta 429 på nettet og vi kjøpte den for 349. Syntes ikke det var så mye billig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå