Gå til innhold

Hjemme med sykt barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Snupper ikke i form. Kastet opp søndag kveld men var fin i farta i går morges og fikk gå i barnehagen.

I går under barne-tv kastet hun opp igjen, så i dag er vi hjemme. Frokosten forsvant utover gulvet, så det er ikke greit å være liten jente.

 

Vi koser oss med disney channel og tar det helt med ro. Greit å ha en sånn dag da ingen må rekke noenting!

 

Nå fyrer vi i peisen, koser litt og og bare er hjemme:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyring i peisen og hjemmekos høres veldig koselig ut!

 

God bedring til lillesnuppa!

 

:o)

Skrevet

Det er godt å ta et aldri så lite avbrekk når de er syke. Av og til er det nesten litt deilig å få en pause fra hverdagens kjas og mas. Høres koselig ut tross mageonde.

Her er alle friske for første gang på 8 uker! Gruer meg til å begynne å jobbe igjen dersom sykdomsstatistikken holder tritt..

 

God bedring!

Skrevet

Faktisk er det veldig deilig å få være bare hjemme, bare vi to!

Håper vi ikke nærmer oss statistikken din med 8 ukers sykdom, det høres slitsomt ut!

Krysser fingrene alikevel for at dere har fått deres dose og at ungene holder seg friske leeeeenge :o)

Skrevet

God bedring til lillemor!! Koselig å være bare dere to for en gangs skyld, tenker jeg :)

 

Vi er friske alle mann *bank i bordet*!

Bare litt gamle og slitne, som Karopappa sier, he he...

Skrevet

God bedring og kos dere som best dere kan:-)

 

Høres deilig ut med fyr i peisen og hjemmekos:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...