Trollmora Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Lille Snupper ikke i form. Kastet opp søndag kveld men var fin i farta i går morges og fikk gå i barnehagen. I går under barne-tv kastet hun opp igjen, så i dag er vi hjemme. Frokosten forsvant utover gulvet, så det er ikke greit å være liten jente. Vi koser oss med disney channel og tar det helt med ro. Greit å ha en sånn dag da ingen må rekke noenting! Nå fyrer vi i peisen, koser litt og og bare er hjemme:o)
Urtete Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Fyring i peisen og hjemmekos høres veldig koselig ut! God bedring til lillesnuppa! )
Travelmor Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Det er godt å ta et aldri så lite avbrekk når de er syke. Av og til er det nesten litt deilig å få en pause fra hverdagens kjas og mas. Høres koselig ut tross mageonde. Her er alle friske for første gang på 8 uker! Gruer meg til å begynne å jobbe igjen dersom sykdomsstatistikken holder tritt.. God bedring!
Trollmora Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Faktisk er det veldig deilig å få være bare hjemme, bare vi to! Håper vi ikke nærmer oss statistikken din med 8 ukers sykdom, det høres slitsomt ut! Krysser fingrene alikevel for at dere har fått deres dose og at ungene holder seg friske leeeeenge )
Karomamma Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 God bedring til lillemor!! Koselig å være bare dere to for en gangs skyld, tenker jeg Vi er friske alle mann *bank i bordet*! Bare litt gamle og slitne, som Karopappa sier, he he...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 God bedring og kos dere som best dere kan:-) Høres deilig ut med fyr i peisen og hjemmekos:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå