Gå til innhold

Flere som er kvalm og uvel nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Fødeklar" har jordmor skrevet på helsekortet mitt. Og jeg er veldig enig. Er 37+4 idag. Er så kvalm og dårlig i magen.. Fatter ik hvorfor. Hodet har nylig festa seg og magen sunket. Skulle tro det ble lettere for de indre organene nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin idag og har de siste 2 ukene vært en del plaget med mye kvalme. veldig kjedelig siden jeg hadde 4 mnd med dette i begynnelsen. Jeg får i meg mat men er så ubehagelig å gå rundt å være kvalm:(

Skrevet

er 4 dager over termin og våkna av at jeg nesten kasta opp i natt*grøss*

er ikke kvalm men uggen i kroppen

Skrevet

Har vært kvalm hele veien,så kan vel ikke sammenlignes,men det har tatt seg mer opp igjen de siste 3-4 ukene(er over termin nå),og vet flere som også blir kvalme mot slutten,så det er nok normalt.

I tillegg til sv.skapskvalme blir jeg alltid kvalm av menskramper og murringer,og siden man ofte har en del murringer pga modning i ukene før fødsel,så ser jeg ikke bort fra at det er èn av årsakene til kvalme nå. Trenger jo ikke være grunnen til at du er kvalm,men kvalme er ihvertfall ikke uvanlig! (bare jævlig ekkelt og slitsomt!)

Skrevet

jeg også,er tre dager over termin nå og føler ut som jeg brygger på noe,får håpe heller at det er fødselen som nærmer seg,for nå er jeg LEI!!!

Skrevet

jeg har blitt kvalm, uggen og trøtt de to siste dagene. har eksamen neste fredag, men får ikke lest. er helt distrahert. folk spør om jeg har fått ammetåka, og jeg begynner nesten å lure for jeg er så distre. det rare er at jeg er bare 32+3. men mamma har fått fire barn- alle for tidlig og store (jeg kom 21 dager før tiden og var 3600gram) , så jeg lurer på om jeg må belage meg på at fødsel er nærmere enn terminen tilsier siden får sånne høygravid symptomer....

Skrevet

Åå så glad jeg ble for denne tråden.

Jeg er snart i 36.uke, og har plutselig begynt å få vondt i magen og plages av kvalme. Halsbrannen gjør at jeg "spyr" mat og drikke opp halsen halvveis for så å renne tilbake ned i magen...pyton!

Kjenner murringer i rygg, mage og lår vekselsvis,.... Oppi dette har jeg eksamener å konsentrere meg om. :(

Skrevet

Hmm... Er det høygravidsymptomer å være kvalm, kjempetrøtt og uggen hele tiden? Jeg skjønner ikke hva som har vært med meg de siste dagene - distre, kvalm, uggen, diare og sover hele tiden... Pluss at jeg får hetetokter hele tiden...

Men er bare 32+3 jeg også... Håper ikke det er noe galt, for nå ble jeg litt nervøs her...

Har også eksamen i slutten av uka, men får overhodet ikke konsentrert meg...

Signerer denne anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...