bodøjente Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Lille tulla mi holder det gående hver kveld og natt.......... Hun fikk ut tann nr 2 for 2 dager siden, men hyler og skriker hver kveld og natt. Begynner en time etter at hun er lagt, og fortsetter hver time. Må ta henne opp og kose og trøste med henne. Har prøvd Dentonox og Paracet, ingen effekt. Noen tips? Vi må få søvn snart, dette har pågått i en månedstid ¨nå....
heldigec Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Problemet her er at hun får tenner og antagelig har vondt. Prøv å heve sengeenden der hodet ligger (vha bøker under sengebeina) slik at hun ligger høyere med hodet. Hev så mye at det er like før hun sklir nedover. Vet ikke hvorfor (har kanskje noe med trykket) men ofte gjør det mer vondt å ligge når de har tann-frembrudd. Hør med helsestasjonen om de har noen andre tips. Jeg ville nok ikke kjørt noen Ferber-kur på henne så lenge hun tydeligvis har vont. Eller mistenker dere at det ikke er vondt, men en dårlig vane...? Hvordan er hun på dagtid?
lykkex3 Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Kjenner til problemet. Jeg hadde det sånn i to netter selv med gutten min. Han fikk feber også. Brukte paracet og Dentonox. Måtte bare vente til det gikk over. Kos er det eneste som gjelder. Lykke til!
MORsom Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 har du prøvd andre sovestillinger? Sover hun godt på dagtid? Lillegutt sover noen ganger bedre i vogna og da har jeg satt bagen opp i senga. Om ikke paracet eller denonox fungerer kan det jo være noe annet f.eks tørst så kan man jo gi ltt vann
bodøjente Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Går greit på dagen. Er litt mer sutrete og sover kanskje litt mindre. Vi har hevet hodeenden, men hun skal helst sitte i fanget mitt og sove. Det kan nok stemme at det er vondere å ligge, for i natt satte hun i hylskrik når jeg prøvde å legge henne ned. Selv når jeg la henne sammen med meg, som hun jo ellers er veldig glad i... Håper de gir seg snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå