Gå til innhold

Noen som kan berolige meg litt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+2 på vei. Har de siste dager hatt småblødninger, enten lys rosa eller brunt utflod. Ikke friskt blod og heller ikke smerter. Tok kontakt med lege i går da jeg var svært bekymret. Han sa at jeg bare måtte ta det med ro, og ikke løfte tungt, og at alt nok var i orden. Da jeg ikke har vært gravid før, vet ikke jeg hva som er vanlig, men mitt intrykk av å lese på Bim er at mange har blødninger, som er helt ufarlig, mens none har mistet uten noen særlig symptomer. leser også at mange får tilbud om UL om de har blødninger, men legen min sa at det ikke var nødvendig. Skal jeg stole p han, eller har jeg grunn til å bekymre meg?Forsøker å overbevise meg om at alt er i orden...Har forresten ingen endring når det gjelder kvalme, ømme bryster, trøtt etc, det er vel et godt tegn? Håper noen kan svare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er selv 5+3 dager og hadde en liten blødning på søndag med påfølgende brun utflod. Har mistet 2 ganger til nå, og vet vel innert inne hvordan dette kommer til å gå. Men prøver uansett å tenke positivt! Det er jo mange som opplever blødninger som føder friske barn. Tror nok disse blødningene er veldig individuelt også. Jeg har også fått samme beskjed av legen som deg, og det er vel ikke så mye mer en får gjort så tidlig.

Hvis du ikke klarer å slappe av så kan du jo alltids bestille en privat ul. Det koster litt, men tenk så deilig å se det lille hjertet slå som normalt :-)

Ja, det er et positivt tegn at du fortsatt har symptomene! Dette går nok så bra skal du se.

 

Jeg har selv lest meg grønn på blødninger, og ble litt beroliget av å leser svarene til gyn. Monica på babyverden.no

Bare gå inn på nettsiden og søk på blødninger...da kommer det masse linker opp.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:) Ble litt roligere nå. Får gjøre som deg, og bare tenke positivt og håpe og tro at alt kommer til å gå bra for oss, og at vi til sommeren får smånurk:) Har lest meg grønn jeg og, og i ene øyeblikk føler jeg meg helt normal, og så er det den lille setningen om at det kan jo være sa.. Tror jeg må la være å lese for mye, og bare overbevise meg om at alt er i orden:)

 

Lykke til du og, og så håper jeg vi følger hverandre i de neste månedene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like vanlig å ha noen små blødninger som å ikke ha det! :-) Men er du bekymret så prøv å få legen til å forstå hvor bekymret du er og kanskje du får en UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...