Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Skikkelig Bambi på isen! Sklei på holka da jeg skulle hente gutta mine i barnehagen, og klarte å smelle magen (!) i støtfangeren på bilen. Så lå jeg der, livredd og med to gutter i bilstolene sine, ventet på mamma. Heldigvis var det noen som så alt sammen, pappa ble ringt etter og sykebil rekvirert (følte meg temmelig dum egentlig, for jeg kjente lillegutt sparket og var ok). Barnevakt ble kalt inn til de to andre... Inn på sykehus og rett på registrering. Pjokken hadde en nydelig puls på 120-130, og var skikkelig turbo der inne. Sikkert irritert på mammaen som var så klumsete! Og mannen som var irritert fordi jeg ikke hadde vett nok til å ta på skikkelige sko på isen. Huff. Etter en time registrering, fikk vi en sjekk med UL på at morkaka ikke hadde fått varige men, og lillegutt lå da og vinket til oss (var nesten sikker på at han viste meg fingeren, jeg..). Så moralen blir: Det er utrolig hvor masse de tåler der inne, og det er virkelig godt å vite! Nå er det bare en blå mage som vitner om min idiotiske oppførsel! Kjøp brodder, jenter )
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Uff... så godt det gikk bra. Det er utrolig hva de tåler inni der, men det er en helt grusom følelse før man vet om alt står bra til. Jeg ble springe ned av en hest og sparket i lysken for to måneder siden, og jeg var sikker på at nå har jeg drept barnet mitt. De sto klare med ul da jeg kom ned på sykehuset, og alt hadde gått brra, men jeg hadde mareritt om hendelsen leeeenge. Merker jeg blir helt svett når jeg leser om sånt. Så inderlig godt det gikk bra:) Broddene på!
metteflette Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Uff, det hørtes ikke godt ut!! Jeg holder meg inne her med vesla og dårlig samvittighet.. MEn tør ikke å risikere å tryne. Så her blir det endel film for tiden, mye legobygging og en mamma med dårlig samvittighet for ungen ikke får nok luft. Men det er ikke lenge igjen nå!! Ta på gode sko fremover nå da;) Det skal jeg huske når jeg må ut!!
melkekua™ Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Så godt å høre at alt gikk bra ;o) hehe....viste dere fingeren ja...han var nok litt forbanna på mamma som forstyrra han i den deilige søvnen ;o) Begynte å tenke på brodder i forrige uke, så det blir nok innkjøp av det snarest. De har det vel på de fleste skobutikker regner meg med.
Serial mom Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Pjuh,godt det gikk fint! Man blir jo redd når sånt skjer,men som du sier,de tåler mye! Var en som påstod at så lenge en var frisk selv og hadde et friskt barn i magen,så kunne en t.o.m tåle at man ble påkjørt av en bil.... (en påstand jeg ville tatt med et trailerlass salt,men dog!) Du får ta frem gammelkjerrings-isbroddene,du!
*1+1=2 små* Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 tror faktisk isbrodder er bedre enn å gå rundt som en pingvin som jeg gjør:P hahah is er IKKE no særlig med joggesko på!! Enda godt at alt gikk bra, synes det er bra at du ble undersøkt så nøye:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 He he, mannen har allerede vært ute og kjøpt brodder! Og spanet på hvor jeg IKKE får bevege meg pga is... DEN butikken er ok dersom du parkerer i park-hus osv... Føler meg skikkelig dum!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Uff da... Det samme skjedde meg sist jeg var gravid. Lå så lang jeg var på isen. Uff, men skummelt er det.. Bra at du fikk sjekket det og at alt stod fint til der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå