Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Huff så me å gjøre i hele jula så jeg tror jeg må starte i dag jeg.. ser jo ikke ut.. Hva tar dere da dere gjør reint for jula? absolutt alt eller? tak og vegger, kopper og krus
Carnivale Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Neh, vanlig helgevask holder lenge, i tillegg til at vinduer pusses. Mye lettere å vaske vegger etc på våren, når det er lyst. Det blir fort skjolder om man vasker inne uten godt nok lys...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Tar vanlig rengjøring.. Julerengjøring er oppskrytt.. Hehe..
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 hehe.. jeg tror jeg holder meg til det som er lett.. men viduene må tas.. ser ut som noen har spydd på dem! haha
___ Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg tar abselutt alt. Om våren er det så hektisk her at da er det ikke tid. Desuten er jeg så lat når det gjelder husarbeid at det er veldig godt å ha en dato da alt skal være gjort. Hvis ikke hadde jeg sikkert ikke kommet til bunds i skap og skuffer oftere enn hvert 10. år eller noe ;-)
Mammapudding Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Vasker bittelitt mer nøye enn en vanlig helgevask:)
LivetErEnLek Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Badet og kjøkkent vaskes ned, vinduer vaskes, karmer, lister, gardiner osv, men resten av vegger og taker fordeles jevnt utover hele året.Ellers tas en ekstra god helgerengjøring. Glad jeg har vaskehjelp jeg ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå