miiiiii Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Da va første ultralyd unnagjort. så det lille hjerte banke.. fikk noen tabletter, cyklokapron, noen andre som har tatt disse ?mot blødninger, hadde blodig utflod i ca litt over en dag.(brunlig ved farge.) Var en dag lengre på vei en min egen beregning. 7+5 uker. Jeg er så glad !!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 åå så bra =) det var gode nyheter..masse lykke til videre
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 miiiiii* fikk du tabletter fordi du blødde litt over en dag? jeg har hatt brun utfold, og blødd innimellom i over ei uke.. var på UL alt var bra.. emn det gir seg ikke... vil du fortelle litt mer om din historie?
miiiiii Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg ble henvist til GU av fastlegen pga det fantes blod i utfloden, å hadde små mens murringer hele tiden, å har det forsåvidt ennå. fikk tabletter ja, det var fordi han kunne se en begynnende blødning på utsiden av livmoren, nærmere sagt til venstre for den. Vet ikke enda helt eksakt hva det er for noe, skal på ultralyd engang til før jul etter hans anbefalinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå