La Perla Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg spiser cashew-nøtter. De er min forbannelse. Jeg prøver å gjemme dem langt oppe i en bokhylle, men tror dere ikke jammen meg jeg klarer å finne dem da?
Knøttemamma Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ingenting. Har en halv kopp kald kaffe på bordet her, og den frister jaggu meg ikke mye skal jeg si deg. (sleng over noen nøtter a)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 toffifee spises det her... sammen med grønn te for å hjelpe litt på samvittigheten : )
Torpekjærringa Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Bare kaffe her også....men nøtter hørtes ille godt ut ;o)
♥ DAME Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Jeg smugspiser ikke Jeg spiser go morgen yoghurt med goood samvittighet )) hehe
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Anton Berg Apricot in brandy + kaffe latte
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Smugspiser vel ikke akkurat, men her går det i clementin. Nam!
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 hmmm, har ikke tatt noe ennå.. jeg prøver å slanke meg til nytt år..h....... men fy jeg vet at jeg har en hel eske med anton berg.... fy fy fy tror jeg får finne meg noe før jeg spiser opp hånda mi.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Havregryn med melk, altfor mye karbohydrater, så det eser jeg ut av, så smugspiser vel ikke helt i og med at ingen med talegaver som kan sladre på meg er hjemme.
Bette76 Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Jeg SMUGSPISER ikke! Jeg NYTER helt åpenlyst varm kakao og sjokolade og skal snart bake kake som jeg skal pynte i kveld
Himmel og hav Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Spiser i grunnen i full offentlighet, så hvis noen kikker inn vinduene mine så vil de se at jeg snart har trøkt i meg en hel pose knaskerøtter!
alvis Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Kaffe...men hadde jeg hatt noe godt så hadde jeg spist det nå!
anni69 Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Sjokolade- kaffi. Mmm. Godt for den som ikke liker kaffi.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Jeg spiser en varm kanel og rosin-bagel.. ikke smugspiser da. NAM!
Frk. Vable Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 Går i kaffe her og... Men har skikkelig lyst på After Eight til kaffien, det er GODT!!
Blue Lady Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 smugspiser vel egentlig ikke.. brødskive med leverpostei og et glass cola light
Libido- Skrevet 27. november 2007 #19 Skrevet 27. november 2007 Drikker kaffe etter en bedre frokost med røykalaks og kokt egg =)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #20 Skrevet 27. november 2007 sushi...har laget ruller klar til en sen jentelunch idag, men klarer ikke å stoppe. Heeeelp...
tezzzer med 3 Skrevet 27. november 2007 #21 Skrevet 27. november 2007 smugspiser og smugspiser.. men jeg og barna sitter her å koser oss med gule epler og berlinerkranser:-)
*Rutletutt* Skrevet 27. november 2007 #22 Skrevet 27. november 2007 Har nettopp spist to knekkebrød og drikker nå på amme-te...så jeg smugspiser vel ingenting;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. november 2007 #23 Skrevet 27. november 2007 Jeg smuger ikke! Jeg er på diett, så jeg har spist hjemmelaga polarbrød med ost og hamburgerrygg, og drikki en kopp te )
MikroMidas Skrevet 27. november 2007 #24 Skrevet 27. november 2007 Kaffe (kjempegod Kenyansk julekaffe - he he) og litt sjokolade som jeg fant i godteskapet. Egentlig guttungen sin som skulle spares til lørda'n. Får nok kjøpe nytt til ham. Synes litt synd på meg selv, for jeg er stemmeløs med hodepine og potte tett nese, så jeg føler for å "pleie" meg selv litt - tjihii.
Lykke*Li Skrevet 27. november 2007 #25 Skrevet 27. november 2007 Mandler og kjeks med smøreost(krydder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå