Gå til innhold

Hva smugspiser dere nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser cashew-nøtter.

De er min forbannelse.

Jeg prøver å gjemme dem langt oppe i en bokhylle, men tror dere ikke jammen meg jeg klarer å finne dem da?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.

 

Har en halv kopp kald kaffe på bordet her, og den frister jaggu meg ikke mye skal jeg si deg.

 

(sleng over noen nøtter a)

Skrevet

toffifee spises det her... sammen med grønn te for å hjelpe litt på samvittigheten : )

Skrevet

Bare kaffe her også....men nøtter hørtes ille godt ut ;o)

Skrevet

Jeg smugspiser ikke :) Jeg spiser go morgen yoghurt med goood samvittighet :))) hehe

Skrevet

Smugspiser vel ikke akkurat, men her går det i clementin. Nam!

Skrevet

hmmm, har ikke tatt noe ennå.. jeg prøver å slanke meg til nytt år..h.......

men fy jeg vet at jeg har en hel eske med anton berg.... fy fy fy

tror jeg får finne meg noe før jeg spiser opp hånda mi.

Skrevet

Havregryn med melk, altfor mye karbohydrater, så det eser jeg ut av, så smugspiser vel ikke helt i og med at ingen med talegaver som kan sladre på meg er hjemme.

Skrevet

Jeg SMUGSPISER ikke!

 

Jeg NYTER helt åpenlyst varm kakao og sjokolade og skal snart bake kake som jeg skal pynte i kveld :)

Skrevet

Spiser i grunnen i full offentlighet, så hvis noen kikker inn vinduene mine så vil de se at jeg snart har trøkt i meg en hel pose knaskerøtter!

Skrevet

Kaffe...men hadde jeg hatt noe godt så hadde jeg spist det nå!

Skrevet

Sjokolade- kaffi. Mmm. Godt for den som ikke liker kaffi.

Skrevet

Jeg spiser en varm kanel og rosin-bagel.. ikke smugspiser da. NAM! ;)

Skrevet

Går i kaffe her og... Men har skikkelig lyst på After Eight til kaffien, det er GODT!!

Skrevet

smugspiser vel egentlig ikke.. brødskive med leverpostei og et glass cola light

Skrevet

Drikker kaffe etter en bedre frokost med røykalaks og kokt egg =)

Skrevet

sushi...har laget ruller klar til en sen jentelunch idag, men klarer ikke å stoppe. Heeeelp...

Skrevet

smugspiser og smugspiser.. men jeg og barna sitter her å koser oss med gule epler og berlinerkranser:-)

Skrevet

Har nettopp spist to knekkebrød og drikker nå på amme-te...så jeg smugspiser vel ingenting;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg smuger ikke! ;) Jeg er på diett, så jeg har spist hjemmelaga polarbrød med ost og hamburgerrygg, og drikki en kopp te :o)

Skrevet

Kaffe (kjempegod Kenyansk julekaffe - he he) og litt sjokolade som jeg fant i godteskapet. Egentlig guttungen sin som skulle spares til lørda'n. Får nok kjøpe nytt til ham.

Synes litt synd på meg selv, for jeg er stemmeløs med hodepine og potte tett nese, så jeg føler for å "pleie" meg selv litt - tjihii.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...