Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Har tidligere vært innlegg om hva man gleder seg til etter fødsel, så nå gjør jeg en ny vri. Jeg kommer til å savne: - Sparkene/bevegelsene i magen - Nattesøvnen (sover godt hele natten,oppe bare 1 gang på do) - Forventingene til hvordan han ser ut/ligner på - Forventningene til å få en liten en i huset, glede seg til å få - Magen (tror jeg kommer til å savne den (er ikke så stor og veldig plaget med den). Kommer ikke på mer i farten....
de tre bukkenebruse Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 jeg signerer her=) kommer nok til å savne magen,gjorde det forige gang også=)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Definitivt sparkene! Og så magen, den er jeg stolt over
tiltiderensom Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Magen min som jeg synes er flott! Og alle bevegelsene til mini der inne, undringen om det er en fot eller rumpe jeg kjenner:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Kommer selvsagt til å savne spark og bevegelser... og samholdet jeg kjenner med den lille (som er bare oss, på en måte). Så kommer jeg til å savne all omtanken rundt meg.
Marit82 Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 KOmmer til å savne den sinnsyke gleden som sprer seg i kroppen , hver gang jeg kjenner bevegelser , etter en liten pause periode!
Lillegull2008&2010 Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Magen ikke minst! og all oppmerksomhet rundt den, elsker å vise frem magen å at andre tar på den Kommer til å savne hvor spesiell jeg føler meg, gløden jeg føler som vises rundt hele meg. sparkene og bevegelsene, og gleden over å kunne si; kom kjære, kjenn hvor han styrer på nå *lurer på om det er foten, eller kanskje det var albuen?? * blikkene som min kjære samboer sender meg når jeg strutter rundt med magen, hvor en påfølgende strofe kommer; du er så nydelig med mage kjære! Å kunne stryke meg over magen, å hviske noen fine ord til min kjære vesle sønn. Elsker å være gravid! også har jeg vært i tipp topp form hele tiden.
Gjest venter_på_jenta_mi! Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 INGENTING! Har mye plager nå,så ser bare frem til å få ut tulla mi.. Vet det er verdt det,mn kommer iallefall ikke til å savne å være gravid
nungo Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Ikke noe annet enn kontrollen :-) Slik var det sist i alle fall. Så lenge babyen er i magen din har du rimmelig kontroll med den.
kokosyklus Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 - Magen. - Følelsen av å gå ute blandt folk å strutte med magen - Sparkene - Mannen min som stryker på magen min ute på gata og ser stolt ut - Den hyggelige planleggingsånden jeg har fått over meg i 3. trimester - Å skrive mine hundretusen planleggingslister over ting som må gjøres og handles før termin
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Jeg tror faktisk jeg kommer til å savne jobben litt. Ellers kommer jeg til å savne sparkene, spenningen og undringen over hvem det egentlig er som bor der inne. Jeg kommer ikke til å savne magen tror jeg. Siden jeg er så liten føler jeg meg bare som en stor ballong, og jeg liker ikke all oppmerksomheten jeg får rundt magen, selv om det er godt ment.
mamman til snupp Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Absolutt ingenting som jeg kan tenke meg ihvertfall! )
lmny Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 kommer til å savne magen og alle bevegelsene der inne. Lurer veldig på hvem som bor der inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå