Gå til innhold

Jippi, eller kanskje ikke.. Hva tror dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på når jeg hadde eggløsning, men det var en gang mellom søndag-torsdag for 2 uker siden.

Jeg bestemte meg for å prøve meg på en graviditetstest fra billig tester i går morges, lot den ligge å vente mens jeg tok en kjapp dusj, og jammen var det ikke en svaaaak strek der. Tok da en til fra billige tester og en fra CB (sånn hvor det skal komme kryss), den andre fra billige tester kom det også en svaaaak strek, mens CB ble negativ.

Prøvde så igjen i dag med nytt mot, test fra billigtester. Kom da en tydelig (men svak) strek med farge, kan fint se den på en armlengdes avstand.

Hva tror dere i og med at CB var negativ??

Har lagt ut et veldig uklart bilde av dagens test under profilen min, hadde satt veldig pris på om noen av dere gadd å se hva dere tror!? :)

Kan jo nevne at jeg har følt meg veldig gravid den siste uken, har aldri i mitt liv hatt så såre pupper, og de siste 3 dagene har jeg hatt mens murringer (noe jeg aldri har hvis ikke TR kommer med en gang).

*krysser fingrene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei,æ sjer itj nå bilde på profiln din!

men d virke som du e gravid,du kan vent et par daga før du tar cb igjen....så bi nok den å pos ska du sjå=)

lykke te

Skrevet

Jeg tror nok at denne er positiv, såfremt at streken kom før den angitte tidsfristen. Grunnen til at CB ble negativ kan være at den ikke er like sensitiv som billitestene... Så jeg velger å si gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...