Torpekjærringa Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Kan jeg gi bort prinsesseull i dåpsgave? Har lyst til å gi noe annet enn smykker......
Knøttemamma Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det kan du vel. Jg har gitt ullundertøy i dåpsgave og det har vært populært. Men da ikke til tantebarn.Men til venners barn. BLir jo fort masse smykker.
katlinka Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ja, det syns jeg. Superfin gave. Knyt et silkebånd rundt klærne så blir det enda finere og litt mer høytidelig
La Perla Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Ja, det hadde ihvertfall jeg blitt glad for.
Torpekjærringa Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 Dette er til tantebarn da.......
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Ja, det er jo kjempefint med noe som kan brukes også - ikke bare pynt og dill. Lillelam har en nyyyydelig kolleksjon som er litt spesiell. Prinsesseull er jo også fint, men ikke så "spesielt" siden de selger det på coop OBS! synes jeg. Til tantebarn hadde jeg nok gått for noe litt "sjeldere"
Mrs. Bouquet Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Så lenge du vet at de liker ull syns jeg det var en god ide. Jeg bruker ikke ull mot huden på jenta mi, så jeg hadde ikke blitt glad for bodyer og slikt, men settet med jakke og bukse fra prinsesseull er jeg veldig glad, har to sett. Bare synd det begynner på str. 80 og er stort i størrelsen.
nillo m jente Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Vi fikk sett med bukse og jakke til dåpen(ull) ble kjempe glad for det jeg ihvertfall:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå