Gå til innhold

Da hopper jeg inn hit ;)


Hedda+en til...i sept 08

Anbefalte innlegg

Testet posoti i dag, en dag før IKM. Er overlykkelig!! Endelig skal datteren min få en lillesøster eller lillebror :) Jeg er så glad, åå, det er så gøy å være gravid, føler meg liksom så spesiell. Det er gøy å bære på en hemmelighet som ikke så veldig mange vet om...;) Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja helt enig! Gøy å være gravid, og gøy å ha en hemmlighet=) Selv om jeg holder på å sprekke av forteller-lyst da! Hvor langt er du på vei? termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lit lyst til å fortelle det til alle og en hver, men samtidig er det godt å ha det som en hemmelighet også ;) Jeg er ikke kommet så veldig langt. I følge babyverden er jeg 3+5 uker, og terminen skal være 9. august.

 

Hvor langt er du kommet og når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så utrolig bra!!! Nå ble jeg glad :) Jeg hadde en følelse på at du ville følge etter. Er dette din første eller har du barn fra før? Ja, det hadde vært kjempekos om det kom fler fra uke 48. Vi får krysse fingrene for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 5 fra før. Du da? Nå har jeg svart på begge trådene våre, kanskje vi bare burde lage vår egen. Hadde håpet at miemamma også skulle bli gravid nå, og såklart de andre fra IKM 48, men jeg fikk litt kontakt med henne siden vi var i samme situasjon. Tror nok at flere av de andre kommer snart, flere som ikke har fått TR ennå. Er inne å sjekker på de hele tiden. Er faktisk hekta på BIM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...