Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg er i uke 38- i fl.ul- termin og i uke 39 i fl. min termin. Går til modningsakupunktur 2 ganger i uka. Er det nok til å modne???? Hvor ofte går dere???
Månestrålen :-) Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg gikk en gang i uke 38 og 1 gang i uke 39. Har termin i dag og skal tilbake i morgen/torsdag, da skal jeg få behandling som skal sette fødselene i gang. Hun jeg går til mente at da skjer det noe i løpet av et par dager :-)
metteflette Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Forrige gang gikk jeg tre ganger på 5 dager jeg... Tredje dagen ble jeg "strippet" i tillegg og det funka det, hun ble født dagen etter.
hildus Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Hvor fikk dere satt nåler da??? Var i dag og lurer på om hun satt foer alt muilig annet enn modning. Har bekkenløsning som jeg har slitt med gjennom mange år som hun var veldig fokusert på å ta bort nemlig....
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Fikk fra uke 37 sist. Fikk 2 ganger før jeg fødte i uke 38+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå