Ellen propellen Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Kjønnet i uke 14? Hører at det er lett og at det kan være vanskelig.. En ting til; Hvilken mat danner vann i kroppen? Salt?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Min svigerinne så kjønn i uke 14, men fikk da høre at det var veldig tidlig og ikke alltid var mulig, så de var heldige.
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ved førstemann sa han allerede i uke 12 at det så ut som en jente, og dette stemte:) Men tror ikke man kan stole helt på det så tidlig, siden kjønnet ser veldig likt ut på gutt og jente frem til uke 15 mener jeg legen sa. Men noen er det vel kanskje lettere å se det på enn andre:) Og noen gynekologer er mer erfarende og flinkere på dette enn andre også. Jeg var på ul i uke 15 i dette svangerskapet, og da sa han at det ble gutt, men på ul i uke 17 ble det mest sannsynlig jente:)
hannemor72 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Det er stor forskjell på UL-utstyret hos de forskjellige ekspertene. Ofte har sykehusene eldre utstyr enn f.eks. private jordmødre og klinikker. Jo nyere utstyret er jo letter er det å se detaljer. Jeg tok UL hos Familieklinikken i Oslo i uke 14, og det var ingen som helst tvil om at det er en jente. Har 2 gutter fra før, så det var jo moro. Hvis småen er litt ekstra sjenert, kan han/hun legge bena i kors, og da er det vanskelig å se kjønn. Ellers skal det være ganske grit. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå