Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Mamma var innom meg i går. Spurte om jeg hadde alt i hus til babyen kom, og sa at det er i tillegg godt og kunne freshe seg skikkelig opp etter en fødsel. Stelle seg og kjøpe nye klær. Hun gav med 10.000,- helt ut av det blå. Ble overrasket. Jeg har ikke foreldre som plutselig gir meg mye kontanter. Gjett om jeg gleder med til å shoppe litt til babyen, og så viderer masse til meg selv når jeg har født. Føler meg kjempeheldig.
LiKr Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 oyyy..... 10 000!! Det må være en suuper-fin førjulsgave å få. Gled deg masse til butikkrundene etter fødsel - hvor du skal shoppe til DEG selv!! Det gjør jeg :-D
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Så hyggelig! Det er vel ofte sånn at når vi skal føde så er det mødrene våre som virkelig forstår oss best. De får et sånt "jeg vet akkurat hvordan du har det jenta mi" blikk. Kos deg!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Skulle gjerne hatt en sånn mamma!!! Heldiggris, du får nyyyyte de tingene du unner deg! Og ikke bruk alt på babyen, nå da! )
tiltiderensom Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Så deilig det hörtes ut! Og veldig hyggelig! Husk å bruke de på deg selv da:) Er så lett å handle til de små, da glemmer man fort seg selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå