Gå til innhold

mange dager igjen 27.november?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager igjen her =)

Skrevet

Har 33 dagar igjen i dag. Er egentlig ikke så lei av å vente som jeg trodde jeg skulle bli, men så har jeg hatt det helt supert igjennom hele svangerskapet da.... Ikke kvalm eller noe vondt. Gått sykmeldt siden jeg var 5mnd på vei. Jeg kjører budbil på nattestid så det er ikke særlig gunstig med tunge løft, og ikke minst prøve å holde seg våken om natten :)

Skrevet

47 dager igjen, men legen min maser stadig om at nå må jeg pakke bagen snart, for her er alt klart! Det sa han allerede for 5 uker siden! Uæ, bare 7 uker igjen. Jeg er ihvertfall ikke mentalt klar for dette!!!!

Skrevet

40 dager, og høygravid gitt! :-)

Synes det går SÅ tregt nå for ikke sover jeg på natta og ikke sover jeg på dagen. Skal til jm i morgen og da må jeg få noe å sove på for ellers går jeg inn i koma! :-((

Skrevet

35 dager igjen:) Synes det har gått fort, men gleder meg mer og mer til å få tilbake kroppen min. Magen kommer mer og mer i veien når jeg skal gjøre noe. Sikkert mange som kjenner seg igjen i dette;)

Skrevet

45 dager til termin...;)

Skrevet

70 dager igjen her, uff høres jo veldig mye ut da! Synes det kan være greiere å si uker jeg...., 10 uker høres jo litt mindre ut eller hva??

Lykke til alle sammen, spesielt dere som bare venter på at den lille skal få ut fingeren:-)

Skrevet

31 dager igjen!! forhåpentligvis litt mere..... :) hehe. Taog du an Kjege??! hehe

Skrevet

16 dager til ks. Begynner å bli nokså lei av å vente nå.

Skrevet

48 dager. Synes det er fryktelig lite..!! Og vi er av de få som faktisk håper på at babyen IKKE kommer før, for vi skal vekk i julen, og det er litt ubeleilig om h*n kommer da.. Men selvsagt; h*n er velkommen når som helst - men vi foretrekker det så nære opp mot termin som overhodet mulig.

Skrevet

22 dager igjen, men tror hun vil ut litt før det:)

Skrevet

60 dager igjen:) Ikke så altfor lenge igjen nå. Tiden går nok litt ekstra fort nå i desember i tillegg!!

Skrevet

71 dager igjen..

Dette går veldig fort synes jeg:-)

Koselig å være gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...