ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Var hjemme fra jobb i natt pga hoste og vond hals. Har 3 netter til, og jeg er ikke bedre i dag. Så det blir vel til at jeg blir hjemme denne natten også. Jobber på sykehus/sykehj.avd. Men så skal jeg til legen kl 10, og tenkte kanskje å vente med å ringe avd.leder til etter det. For da vet jeg litt mer, kanskje. Men samtidig har jeg ikke på følelsen av at det kommer så mye ut av det, for jeg har vært slik i mer eller mindre i 3 uker (men ikke vært borte fra jobb). Også vet jeg at det er bra for de å få beskjed i god tid.... Ringe nå eller vente til etter legebesøk?
Mille** Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ring nå og si at du skal til legen kl 10, og kommer med mer info etter det. God bedring! )
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Ring nå, so du ikke kommer i dag, og at du skal til lege klokka 10. Si at du ringer igjen etter legen. Da har de god tid på seg, pluss at de blir forberedt på en evt sykemelding. Viktig at slike arbeidsteder får beskjed tidlig, spesielt i disse sykdomstider God bedring
M@mm@ til mine barn Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Ringe senere i dag når du vet mer om du er blitt bedre eller ikke...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde ringt avdelingsleder nå og fortalt hvodan det lå ann og forklart at du skulle til lege kl 10, men at du trodde ikke det ville forandre så mye og at du mest sannsynlig blir bort. slik at hun/han får mest mulig tid til å skaffe en vikar. Så ring heller oppigjen etter du har vært hos legen og si hvordan det gikk! det hadde vertfall jeg gjort!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Ja, huff, da har jeg ringt. Det er det desidert verst jeg vet... Men, men... Da vet de det iallefall...:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå