Gå til innhold

Ang kontantstøtte. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 3 i desember.

Fikk jeg siste kontantstøtte i oktober eller får jeg den siste nå i november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår blir 3 år nå i desember, og slik jeg har forstått det så får man siste kontantstøtta mnd før de blir 3, så regner med den kommer i november også.,.. Man kan få kontantstøtte i totalt 23 mndr er det vel mener jeg på?

Skrevet

Håper iallefall det.

Har alltid fått kontantstøtte dagen før den kommer, men den har ikke kommet i dag.

Skrevet

ja det har jeg også, og jeg har fått min :) så da regner jeg med den dukker opp på din konto også snart siden vi har like gamle barn :D Når blir hun 3? Kaisa blir 3 år 25.desember :D

Skrevet

Jenta blir 3 22 desember :o)

Så har jeg en gutt som blir 1 28 desember :o)

Skrevet

Nesten like gamle da :D terminen jeg hadde var forresten 22.desember :P minsten her i huset ble 1 år 11.november :) så jeg får ny kontantstøtte fra desember av :P Går hjemme selv for tiden med ulønnet permisjon da jeg ikke har fått barnehageplass til Kaisa før i februar, og må søke dagmamma til minsten fra den dagen da.. Lite vits i å betale rundt 11-12 000 i dagmamma :P (for 2 ja...hehe..)

Skrevet

hehe... har forresten selv bursdag 10.desember, så må få legge til at når jeg mindre så var jeg sur på foreldrene mine fordi de ikke hadde laga meg sånn at jeg hadde fødselsdag litt tidligere på året.. :P Også klarte jeg å lage 2 selv :P så vi får bare se frem til den dagen de begynner å klage :P

Skrevet

Blir uten kontantstøtte i desember jeg som selvfølgelig er den mnd man trenger mer penger.

Går hjemme med minstemann jeg mens jenta er til dagpappa og storkoser seg.

Skrevet

godt å få nyte tiden alene med den minste da.. Det savner jeg litt, selv om jeg synes det er koselig å få være med jenta mi også... Men når snuppa begynner i barnehagen og vi forhåpentligvis finner en dagmamma/pappa som minsten kan være med, så skal jeg ha en dag i uka fri som jeg kan ha med lillegutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...