>>>>>>m<<<<<< Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Dette er nok et veldig mye omtalt tema, men jeg lurer fælt nå...hehe...husker ikke fra sist gang jeg gravid. Når kjente dere spark? Og da mener jeg IKKE sånn bobling, sommerfuglvinger eller fiskehale som slår i magen (hehehe, det står forklart med mange morsomme assosiasjoner mange steder), men konkrete, "det-kan-ikke være-noe-annet-enn" - spark :-)! Er utålmodig, jeg...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Med første mann kjente jeg det første skikkelige sparket da jeg var 19+1. Men jeg hadde morkaken foran, og det gjør jo at du blir mindre følsom for spark.... Har ikke kjent noe med nummer 2, ,men er i 1.tri så jeg må nok vente en stund ennå
Sikkertforgammel Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg vet at mange sier at man IKKE kan kjenne noe før minst uke 14, men jeg har kjent liv i noen dager nå, og jeg er 12 uker i dag. Jeg er lita og slank, og livmora er kommet godt opp av bekkenet, den er omtrent halvveis opp til navlen. Andre sier at dette kan jo bare være andre ting jeg kjenner (feks luftbobler, men jeg VET hva jeg kjenner og det er babyen, for det kommer bare en sjelden gang) men det ER mulig for en som har født endel ganger (4) å kjenne det veldig tidlig. Men skikkelige spark må jeg vel vente et par uker til for å oppleve. De andre gangene jeg har vært gravid, har mannen kjent sparkene utenpå magen fra ca uke 16
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Denne gangen kjente jeg sikkelige spark når jeg var 17+5
UpsyDaisy Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Kjente det første skikkelige sparket i uke 21, jeg har morkaken på fremre vegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå