Gå til innhold

Jøss jeg er imponert over strawberrynet.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail fra de i dag om at de nå har tilbakebetalt moms og den forenklede tollavgiften, fikk alle pengene tilbakebetalt, det var slettest ikke verst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte du sende kvittering eller noe til de først egentlig?

Skrevet

Er de vanskelig å be om å sette verdien på pakken til kr. 200,- selv om jeg bestiller for mer?? Evt. hvordan gjør jeg det? Mail?

Skrevet

Heisann. For mine varer så ble det litt i overkant av 300 kroner, måtte dekke enkel fortolling som koster 93 kroner samt momsen så totalbeløpet ble på 189 kroner.

Sendte dem kvitteringen på det jeg hadde betalt samt den etiketten som står på pakken.

Strawberrynet skriver ikke lavere verdi på pakken, grunnet at de sikkert kan bli straffet ved en senere anledning. Lookfantastic fikk jo som kjent bot etter og ha satt verdien lavere og pakkene ble stoppet i tollen og sendt tilbake.

Syns det var kjempeenkelt og få pengene tilbake må jeg bare innrømme.

Skrevet

hørtes jo veldig greit ut. kanskje jeg får bestille meg noe som koster litt da=) har til nå bare bestillt varer som koster under 200,-. så da sender jeg bare papirene til de..kontonr også da kanskje?

Skrevet

Sendte du kvitteringen tilbake pr brev eller? :)

Skrevet

Du sender kvitteringen pr mail, altså scanner den, samt oppgir bestillingsnummeret så kommer pengene tilbake automatisk fra det visa/mastercardet du bestilte med! Enklere kan det nesten ikke bli. Også får du mail om at pengene snart er på din konto!

Skrevet

Her er det noe jeg har gått glipp av... hvorfor får man disse pengene tilbake?

Jeg har også alltid bestillt under 200 for å slippe unna. Eller, ikke før, da lookfantastic ikke hadde blitt avslørt enda. Haha, det var kjipt, før ble det jo kjempebillig der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...