Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hun er lys våken og ligger der å jamrer og prater..Er 7 mnd. Hva skal jeg gjøre får å få henne til å slutte med det?????? Blir snart gal!
FuriLaks Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Aner ikke, men føler med deg. Mini var også lys våken litt før kl 5 i "dag". Gjeeeeesp. Håper det ikke blir en vane. Vært mye tull på natta i det siste faktisk.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 kl 5 er ingenting. hehe.. kan hun ikke bare ligge der og prate da? mens du sover. eller skriker hun? jenta mi ligger ofte og prater tidli. i 4-5 tida.. men vi står ikke opp fordet. hun er forseten 5 mnd
Lillegullet130707 Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Hehe - dattera mi ligger også i senga og jodler sånn i 4-5 tida. Gir henne pupp jeg og dytter smokk til hun sovner igjen! Sover da til kl 8 - da står vi opp!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 kremt nå er det ikke sånn at vesla mi er oppe kl fem på morran da, men jeg skulle bare si at hvis du har en uro med lys/musikk og knapper babyn kan trykke på selv, så klarer i hvertfall jeg drøye morran en halvtime lengere:) hehehe.. åsså er det fjernekontroll og lyddemper på den:) Så hver morra så trykker hun på knappene selv og leiker for seg selv oppi senga. Selv om vi har gått tomt for batterier, så hører jeg hun slår som besatt på uroèn sin for å få den i gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå