Gå til innhold

Flere som ikke får sove !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er nå 33+1 og sliter mer og mer med søvnen. Får ikke lagt meg i noen god sovestilling, kynnere kommer og går og er rett og slett ikke trøtt lenger. Redsel og urolighet over fødsel hjelper ikke akkurat heller, selv om jeg har født to ganger før. Utrolig vondt, men jeg sprakk ikke og hadde i utgangspunktet ingen problemer.Sover 1 til 2 timer i løpet av formiddagen hvis det passer sånn, men dette er ikke morsomt i det hele tatt. Hele familien sover og jeg vet at jeg skal opp om 5 timer for å lage frokost osv......Fra å ikke få meg Kongen av Queens på tv 3 fordi jeg sovnet før kjenninsmelodien var over sitter jeg plutselig å ser på Mr Big og Carrie !!! Måtte bare få ut litt frustrasjon....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får heller ikke sove! Er utrolig slitsomt... Sambo legger seg rundt elleve, men jeg har bare gitt opp å legge meg samtidig som ham, for da blir det bare til at jeg ligger og stryker og puser på han så han våkner.. (Må lissom ha noe å gjøre på, og så er han så søt der han ligger..) Så dermed sitter jeg her og ser elendige filmer på canal pluss. Hurra... eller ikke.

Skrevet

Å,jada! sover kun 1-2 timer i strekk om natten. Har nå hvert våken siden 3 og sovnet ved 0130 tiden....dovner i hoftene og guttene (tvillingene) sparker.......også må man tisse,da.

kl er nå 0526 og kl 7 skal begge jentene mine opp og i barnehage/skole kl 8. Phu. Har heldigvis en snill mann som bringer og henter slik at jeg kan legge meg litt igjen når de er ute av huset.....

Håper tiden vil gå fort nå....er i uke 32 med tvillinger.

Lykke til med deg også. Du er ikke alene i natten ;D

Skrevet

Så spennende med tvillinger ! Skal ikke klage på at min lille junior sparker mye om natten....du har jo dobbelt opp.

Vel, jeg sovnet til slutt ved 3 tiden og kl 7 var det opp igjen. Nå er alle på skole og jobb, så da blir det litt ryddepusling før jeg svimer av i 9 tiden. Da er huset i tipp topp stand, vaskemaskinen går og jeg ligger rett ut frem til 11 tiden. Skal på UL for å sjekke vekten på junior i dag og gleder meg over at det kun er noen dager til 34 uker. Skjer det noe etter det går fødselen sin naturlige gang. Til alle andre som ikke har gode lange søvndyssende netter lenger, vi får holde ut når barna våre kommer er vi totalt klare for amming og bleieskift midt på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...