Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Pengene er ikke kommet på konto Enda ikke noe brev fra advokaten Anniken har vært sur i hele dag og brukt kjempelang tid på å sovne "Internet explorer har sluttet å virke" hvert tredje minutt Jeg har vondt i nakken og hodet Jeg har lyst på sjokolade, men har ikke jeg er veldig premenstruell... Jævla tvnorge nett-tv... når jeg skal trykke inn emailen så går det ikke an å trykke @, og når jeg trykker feil og skal trykke tilbakeknappen går maskinen ut av hele programmet (windows media senter) Anniken har tydeligvis våknet igjen, snakker med seg selv nå Jeg gidder ikke mer =( Ok, da hadde jeg fått det ut!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Du kan jo bytte til firefox så slipper du problemer med internet explorer. Det andre kan jeg dessverre ikke hjelpe noe med, men kanskje det ordner seg i morra med pengene på konto og brevet fra advokaten.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Takk for svar men det er windows vista som er problemosen =( jaja, virker sånn noenlunde nå da... =) Og kanskje det blir penger og brev i morgen=)
nettie med 4 små Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Får håpe dagen i morgen blir bedre:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 ja, det blir den sikkert =) er bedre allerede egentlig, måtte bare få det ut...=)
yasmina Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 ahhh, jeg har ogsaa Vista. Er noe moekk altsaa
Gjest Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Aller først så tar du en paracet. Bytt tilbake til xp 2.e servicepack, og installer firefox. Kos ekstra med Anniken sånn at selv om hun er pissgretten resten av dagen så trenger du ikke føle deg som en dårlig mor når hun har lagt seg i kveld. Pengene kommer på konto, før eller senere. Dersom det er senere så klarer du deg alltid på en eller annen måte. Erfaring har vist at dette er en universell sannhet. Advokater er uberegnelige dyr. Ring ham. Selv om h*n ikke gjør det h*n skal, så gjør du det du kan. Sjokoladeproblemet har jeg også. Det hjelper å innbille meg selv at dette er noe jeg har valgt selv, for å slippe en enda breiere ræv. Da føler jeg meg litt flink istedetfor søtsugen.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Og en klemm og to tomler opp fra meg! You go girl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå