Gå til innhold

Bruker man spesielle bind etter fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller holder det å kjøpe vanlige bind som man bruker i forbindelse med menstruasjonen, men beregnet på kraftige blødinger?? Har nemlig hørt at man blør MYE etterpå, skrekk og gru..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! =)

Jeg blødde svært lite under fødsel, 100mg. Men de første dagan etter fødsel var det MYE! Dem har spesielle bind på sykehuset, skikkelig stoore. =) Jeg brukte mine egne bind fra 4 dagen, da var det liksom ikke så mye lenger. :) Hvis du kjøper bind med deg, så velg de støste! =)

Du får ha masse lykke til! =)

Skrevet

Jeg blødde mye sist... Det første døgnet brukte jeg noen skikkelig store "bleier" man får på sykehuset.... Men etter det brukte jeg nattbind et par uker før jeg gikk over til vanlig....

Man får et nytt syn på størrelsen på bind etter fødsel ja... Jeg har aldri brukt de STORE nattbindene, men plutselig virka de kjempe små.....

Skrevet

Det er varierende hvor mye man blør etter fødsel. Jeg blødde i 6 uker (de første 2-3 ukene ganske mye).

Jeg fant ut at Tana Lady (tisse) bind var kjempegreie å bruke.

Vanlige mensenbind holdt liksom ikke til den mengden som kom hos meg.

Skrevet

hvis du skal kjøpe bind når du kommer hjem vil jeg anbefale saba. skikkelig kjerringbind da, nesten litt flaut og kjøpe, men de er de mykeste og ha på, og siden man r ganske sår, kan de vanlige vanlige bli litt harde og irritere mot huden.

Skrevet

trudde en blødde like mye som en litt kraftig mens etter en fødesl...vel tok feil...en blør normalt under en halv liter,det føles mer enn det egentlig er,ikke bli redd da...det er vanlig...eg vart kjemperedd og eg blødde bare 4 dl..fint å være forberedt....måtte ha bleier....kjempekult....tena lady binn e ok...stooore...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...