Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg må dessverre ut i jobb når gutten er 11 mnd gammel. Bør jeg finne en dagmamma for han 1 års tid, eller sende han i barnehage når han er så liten?? Er det verre for han å begynne når han er 2 år?
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 var jo ikke meninga å være anonym da
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hadde jeg hatt valget, uten tvil barnehage.. men her jeg bor er det veldig vanskeligt å få barnehageplass..Min gutt er akkurat 1 år å jeg sier ja til barnehageplass så fort jeg får plass. Visst du tenker på dagmamma ville jeg kun hatt en person jeg kjente og var trygg på..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Glemte å si.. er ikke for tidligt å begynne i barnehage som ett åring..jo tidligere jo bedre er min erfaring:-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Snulla starta i barnehage da hun var 10 mnd...tenkte vi skulle tilvenne henne før vesla kom. Det gikk over all foreventing...hun koser seg så mye der, og vi har vært svært heldige med barnehagen. De tar skikkelig hensyn...ofte er det også slik at de aller minste blir dulla ekstra med i barnehagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå