Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Pusekattavføring??? Toxoplasmose???? :/
Teltpluggen Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 WE'RE ALL GONNA DIIIIIE!!!! *Løperundtifullpanikk*
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Oi, så skummelt! Skjønner at jeg har forvilla meg inn på en side for de ekstremt barske nå ;-) Tror jeg rygger sakte ut igjen, for her blir man jo vettskremt av å være...
LilleBjella Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Hmmm....har hatt rimelig mange nære venninner med bolle i ovnen, og har ALDRI hørt snakk om farlige pusekatter...før jeg tilfeldigvis leste det her for et par dager siden. Er BIM-brukerne over gjennomsnittet......"hysteriske"? Tror det.
Smånetta 14.mai Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Nå ville jeg ha holdt meg fast i noe.... GLØGG!!!! Du ble advart. Hvis du sitter på gulvet og griner nå fordi du besvimte og fikk en kul i hodet, så kan du trøste deg med at det var falsk alarm denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Hmmm sitter her å med en deilig kopp varm alkofri gløgg mens jeg koser med begge pusene..jepp KATTENE mine :-p
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Jeg som virkelig satt og mannet meg opp til å lese inlegget ditt!!!;-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Vil dere høre noe skikkelig skummelt?? SPEKEMAT Vart du skræmt no?? hihihi
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 uff, så dumme og patetiske dere er...... pusekatt, gløgg. haha gjesp! dette var gøy dere. oppfører dere som små drittunger, ikke som mødre/vordende mødre. stakkars barn!
Smånetta 14.mai Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Vi er vel ikke barn. Ikke er det så veldi synd på oss heller. Dvs. jeg vet jo ikke med de andre, men denne tråden gir ikke grunnlag for å tro det. Det er derimot en overhengende fare for at vi har beholdt evnen til å flire litt selv om vi er mødre/vordende mødre. Det er sikkert farlig det også. neten farlig eller moralsk forkastelig. Garantert. Og sjekk vi bryr oss.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #16 Skrevet 3. desember 2007 Du har helt rett, anonym 23.06. Stakkars dine barn som får en mor som ikke klarer/tør å være litt barnslig innimellom. Dumme, patetiske mor/vordende mor....
Patetica fåkksi Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. desember 2007 Jeg klarer ikke aa la vaer aa vaere barnslig jeg. Det er kronisk.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #18 Skrevet 4. desember 2007 Sånne overskrifter lokker så innmari....Klarte ikke la vær å lese jeg!!!Den var knall bra....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 de som disser denne tråden er tydeligvis blandt de o så alvorlige mødrene...må passe på å le når dere kan det gir så mye penere rynker enn et alvorlig fjes...syns det var ganske morsomt jeg...men en ting som skremmer meg enda mer er når jeg hører harking fra hunden min dette betyr nemlig ofte at jeg også kommer til å harke litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå