Gå til innhold

Ikke les dette med midre du vil bli alvorlig skremt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

PUSEKATT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusekattavføring??? Toxoplasmose???? :/

Skrevet

WE'RE ALL GONNA DIIIIIE!!!! *Løperundtifullpanikk*

Skrevet

Oi, så skummelt! Skjønner at jeg har forvilla meg inn på en side for de ekstremt barske nå ;-) Tror jeg rygger sakte ut igjen, for her blir man jo vettskremt av å være...

Skrevet

Hmmm....har hatt rimelig mange nære venninner med bolle i ovnen, og har ALDRI hørt snakk om farlige pusekatter...før jeg tilfeldigvis leste det her for et par dager siden.

Er BIM-brukerne over gjennomsnittet......"hysteriske"? Tror det.

Skrevet

Nå ville jeg ha holdt meg fast i noe....

GLØGG!!!!

Du ble advart. Hvis du sitter på gulvet og griner nå fordi du besvimte og fikk en kul i hodet, så kan du trøste deg med at det var falsk alarm denne gangen.

Skrevet

BØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hmmm sitter her å med en deilig kopp varm alkofri gløgg mens jeg koser med begge pusene..jepp KATTENE mine :-p

Skrevet

Jeg som virkelig satt og mannet meg opp til å lese inlegget ditt!!!;-)

Skrevet

Hahahahahaha.....

Skrevet

Vil dere høre noe skikkelig skummelt??

SPEKEMAT

Vart du skræmt no?? hihihi

Skrevet

uff, så dumme og patetiske dere er......

pusekatt, gløgg. haha gjesp! dette var gøy dere. oppfører dere som små drittunger, ikke som mødre/vordende mødre. stakkars barn!

Skrevet

Vi er vel ikke barn. Ikke er det så veldi synd på oss heller. Dvs. jeg vet jo ikke med de andre, men denne tråden gir ikke grunnlag for å tro det.

Det er derimot en overhengende fare for at vi har beholdt evnen til å flire litt selv om vi er mødre/vordende mødre. Det er sikkert farlig det også. neten farlig eller moralsk forkastelig. Garantert. Og sjekk vi bryr oss.

Skrevet

Du har helt rett, anonym 23.06. Stakkars dine barn som får en mor som ikke klarer/tør å være litt barnslig innimellom. Dumme, patetiske mor/vordende mor....

Skrevet

Jeg klarer ikke aa la vaer aa vaere barnslig jeg. Det er kronisk.

Skrevet

Sånne overskrifter lokker så innmari....Klarte ikke la vær å lese jeg!!!Den var knall bra....

Skrevet

de som disser denne tråden er tydeligvis blandt de o så alvorlige mødrene...må passe på å le når dere kan det gir så mye penere rynker enn et alvorlig fjes...syns det var ganske morsomt jeg...men en ting som skremmer meg enda mer er

når jeg hører harking fra hunden min

dette betyr nemlig ofte at jeg også kommer til å harke litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...